2012. június 13., szerda

Sziasztok, erre is megérkezett a következő rész, sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok rá de most itt van és remélem tetszeni fog majd.


                                                                    3. fejezet



Fogalmam sem volt, hogy mit akarhatott anyu hajnalok hajnalán. Felvettem a köntösömet és lementem a nappaliba ahol mindenki már várt.
Gyere kicsim, ülj le.-szólalt meg anyu kedves hangon.
Na jól van, most már nagyon kíváncsivá tettetek, most már elmondhatnátok miért keltettetek fel ilyen korán?
Szóval.-kezdte bele anyu
Tegnap este elbeszélgettem apáddal és úgy látjuk  elég idős vagy ahhoz, hogy egyedül is érvényesüli tudj.
Igen??...-már majdnem kiugrottam a bőrömből csak meg kellett várnom hogy kimondják a bűvös mondatot.
Apád nagynehezi beleegyezésével megengedjük, hogy elmenj New Yorkba.
Tágra nyíltak a szemeim, a szívem egyre gyorsabban vert és a levegőt csak úgy kapkodtam.
ÁÁÁÁÁ.......Ugráltam örömömben majd megöleltem a szüleimet.
Ezt nem hiszem el, annyira örülök, köszönöm szépen.
Nincs mit szívem, de feltételekhez van kötve, hogy elmenj.
Oké, persze, mindenbe beleegyezek de most készülődök a suliba és elmondom mindenkinek. A lépcsőn felrohanva csak ezt dúdoltam.
-Elmehetek New Yorkba-elmehetek New Yorkba
Gyorsan felöltöztem és el  is indultam

Suliban....
Hé, Sarah eszméletlen jó a rucid, hol vetted?
Köszi Taylor. Párizsból kaptam, nekem viszont a cipőd tetszik, annyira cuki.
Köszike, Chanel.
Szia Jake, Katherina hol van? Ilyenkor már itt szokott lenni.
Nem tudom, ma még nem láttam, de biztos mindjárt beér.
Hé, csajok várjatok meg.
Csak hogy itt vagy Kat, hol voltál?
Figyeljetek valami fontosat kell mondanom
Előbb inkább ülj le mert a nagy rohanásban összeesel levegőhiány miatt.
Az várhat de amit mondani akarok az nem. Anyu tegnap este rábeszélte aput és.....
És mi?
Elmehetek New Yorkba.Hát nem fantasztikus?
Ez most komoly? Tényleg elengedtek?- szólalt meg elsőként Jessica.
Ige, még én magam sem tudom elhinni.
De ha elmész akkor mi lesz kettőnkkel?-kérdezte Jake szomorkás hangon.
Ebben a percben eltünt a boldogság az arcomról és komolyság ült fel rá. De mielőtt válaszolhattam volna Sarah közbeszólt.
Nem mehetsz el a nyáron lesz a pom-pon tábor és a divat hét, megígérted hogy eljössz velem. Nem mehetsz most el.
Hagyjátok már békén, ha el akar menni akkor had menjen, ez az ő döntése.-állt ki mellettem Taylor.
Már csak egy hét van a suliból. Az edzéseket és az év végi bálon még itt leszek csak pár hét múlva indlok csak.
Hiányozni fogsz ha elmész.
Te is nekem Jessica és mindenki más is aki most itt van.
Majd tartjuk a kapcsolatot telón illetve webkamim és nem örökre megyek el csak a nyárra. Talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése