2012. április 8., vasárnap

Sziasztok, hát meghoztam az első fejezetet, remélem tetszik majd....




                                                                 1. fejezet


Katherina háza







Helló, ez a történet rólam fog szólni, Katherina Parker( ejtsd: Ketrin) vagyok és most elmesélem a történetemet.

Az apukám John Parker. Egy multimilliárdos cég tulajdonosa. Nagyon sokat dolgozik és van olyan nap is amikor szinte nem is látjuk.
Anyu, nos ő Victoria Parker övé a leghíresebb divatáruház nem csak Los Angelesben de szinte az egész világon. Mivel édesanyám szépségét örököltem én vagyok a fő modell a divatházban. Egy színvonalon anyu is annyit dolgozik mint apu, végül is megértem őket, mert az öcsémnek és nekem szeretnék a jó élhetésünket megteremteni de jó lenne ha többet lennének itthon.
Aztán az öcsém, Cameron. Mivel elég " vadóc" korszakát éli mostanában elég nehéz vele, mivel a szüleinket nem tudja kiidegelni ezért a személyzeten vezeti le haragját a rosszabbnál-rosszabb trükjeivel.
És végül én. Magamat hagytam utoljára mivel ez a story amúgy is rólam szól így többet tudok magamról beszélni. Mint ahogy említettem Katherina vagyok. 17 éves vagyok, a West Beverly suliba járok és egy csodaszép házban lakunk a családommal Los Angelesben. A suli pom-pom csapatának vagyok a kapitánya, többszörös bálkirálynő, a suli legmenőbb pasija az enyém és a lányok millióinak az álommunkája az enyém.
Vagyis az életem enyhén szólva korán sem átlagos. Néha viszont nem tudom, hogy az emberek azért akarnak velem barátkozni mert híres vagyok vagy tényleg a barátaim akarnak lenni.
De sajnos a modellkedésnek is megvannak az árnyoldalai. Ha kint vagyok a kifutón akkor megkönnyebbülök, mert érzem, hogy én ezt akarom csinálni, de amikor több 100 ember szeme mered rám két dolgot látok bennük.
1., Micsoda tehetséges egy modell, biztos még sokra viszi az életben
                                      vagy
2., Mikor bukik egy hatalmasat had virítson a bukása a magazinok címlapján.
Az utóbbival álmodok mostanában elég sokat. Mindig ebből a rémálomból kelek fel, de remélem egy nap felül tudok kerekedni. Nos a mesélésből ennyit, induljon egy napom...


Reggel....

Pontosan 7kor megszólalt az ébresztő:
Beszaladtam a fürdőszobába és elvégeztem a szokásos kis teendőimet, mert a gimi legnépszerűbb csaja nem nézhet ki trén. Felvettem egy virágmintás szoknyát, egy fehér ujjatlant és hozzá illő arany nyakláncokat majd szintén egy virágmintás magassarkút húztam a lábamra.
Egy utolsó pillantás a tükörben majd fogtam a telómat és irány le a többiekhez. A konyhában meg is találtam őket.
Jó reggelt hercegnőm, hogy aludtál?-kérdezte apám aki szinte a válaszomat se várta meg, mert rohant dolgozni.
Ami azt illeti apa....-kezdtem volna bele
Majd este elmondod de most rohannom kell. Megölelte anyát, kiment a ház elé és bepattant a limójába. Nekem nem engedte meg, hogy limóval járjak suli ezért a 16os bulimra kaptam egy BMW-t. Mivel az összes beszélgetésen kb.csak ilyen rövid volt most sem lepődtem meg.
Szerencse a suliból már csak egy hét volt hátra és azt azért az ember is kihúzza " valahogy"
Anya, én is megyek de este valami fontos dolgot szeretnék mondani a családnak úgy hogy légy szíves legyetek itthon időben.
Megpróbálom kicsim de nem mondhatok biztosat.
De anyu....!!!
 Sajnálom drágám, most mennem kell.
Persze mint mindig. Megfogtam a Channel táskámat és a kocsikulcsomat és elindultam a sulihoz.
Mikor beálltam a szokásos parkolóba egyből össze is futottam a csajokkal.
Héj csajszi, láttad ma már Nicole-t, teljesen el van szállva mostanában  és ahogy kinéz na meg a pasija, hogy tudott összejönni Braddal?
Taylor.....
Mi van ??? Én csak a tényeket mondom, pont Braddal?? De ha már a pasikról van szó ott jön a lovagod.
Szia Jake-szólaltam meg.
Sziasztok lányok, gyertek üljünk le a páholyban (étkezőben van de csak a menők ülhetnek oda) már mindenki ott van.
Mihelyst odaértünk már minden haver ott ült. Egyszerre 20 ember beszélt nekem minden problémájáról és már nem bírtam tovább.
Nyáron New Yorkba megyek......
Ekkor villámsebességgel mindenki szeme rám  szegeződött...         




 Na, hogy tetszett........:D

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én az előző blogodat is nézem ( a holdhercegnőset) és az is nagyon tetszik, meg ez is. Kíváncsi vagyok a folytatásra, mert így az első fejezet nem sokat árul el. De attól még tetszik és várom a kövi fejezetet!!!!
    Puszi: Brigitte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Brigitte
      Örülök, hogy ez a blogom is tetszik, ma jön a friss
      puszi

      Törlés
  2. Szia!
    Szuper volt!
    Imádom nagyon klassz!:3
    Alig várom már a kövit, kérlek siess vele!:))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Enci
      Örülök, hogy tetszik, ma jön a friss..
      puszi

      Törlés